İptal ve İade Şartları

YURTİÇİ KARGO İADE YAPILACAK MÜŞTERİ KODU : 1200621607

 

 

(Yurtiçi Kargo'da yukarıda belirtilen müşteri kodlamanızı belirtmeniz halinde adres bilgilerine gerek duymadan iade göndermenizi yapabilirsiniz.)

 

1- Siparişimi nasıl iptal edebilirim? 

Yanlış ürün seçme veya vazgeçme durumlarında iptal etmek istediğiniz siparişiniz için web sitesi üzerinden  iptal talebinde  bulunmanız gerekmektedir. İptal kopması yalnızca siparişiniz 'paketleniyor' durumunda değil ise değerlendirmeye alınabilmektedir. Ürün paketleme bölümü sevk edildikten sonra siparişiniz 'paketlenme' şeklinde gerçekleşmekte ve bu sipariş durumunda maalesef iptal işlemi yapılamamaktadır. Bu şekilde talep talebi iade oluşturmanız gerekmektedir.

Ücret iadeniz aynı gün içerisinde gerçekleşmektedir. Kartınıza birkaç gün ulaşabilmekte olup, detaylı kayıtlarınızı bankanızdan sağlayabilirsiniz.

 

2- Ürünümü hangi şartlarda iade edebilirim? 

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim gününden itibaren 14 gün içinde www.luvit.com.tr 'ye başvuruda bulunarak aşağıdaki koşulları iade edebilirsiniz. Bu imkanı geri göndereceğiniz ürünler için sizden herhangi bir “kargo bedeli” talep edilmez.

Satın alınan  ürünün/ürünlerin ambalajı açılmamış, ürün koruması piyasaya sürülmemiş, denenmemiş, tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş olmalı. İade edilecek ürün faturası ve tüm aksesuarlar, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı dağıtımlar, hasarsız ve eksiksiz bir şekilde aynı anda iade edilmesi gerekir. İçeriğinde faturası bulunmayan iadenin kime ait olduğu bilinmiyor olduğu için ürünün geldiği adrese geri gönderilir.

Firmamız tüm gönderim gönderilerini açmayı kayıt sayfasında yer almaktadır. Üründe herhangi bir bozulma, kırılma, kopma, kullanılmama ve bunun gibi durum tespitleri yapılmış ve ürün ayrıntıları teslim edilir ve hali ile iade edilmediği durumların ürün iadesi alınmaz ve ücreti iade edilmez.

 

Ambalajı alınan, ürün koruma bandı çıkartılmış, tekrar satılabilir özelliği kaybedilen başka yerde kabul edilemeyecek, “Alıcı Ödemeli” olarak adresinize yeniden kargolanacaktır.

 

3 - Kargom hasar gördü, ne yapmalıyım?

Ürünlerin kargodan teslim aşamasında kontrol edilmesi ve hasar olması durumunda mutlaka kargo personelinin nezaretinde hasar tutanağının kesilmesi gerekmektedir. Kargodan teslim alındıktan sonra ürün hasar gördüğünde yapılan başvurularda iyi niyetli sistem süreci yapılır. Ancak anlayışların gösterilmesi gerekir ki bu şekilde çok sık suistimal yaşanmaktadır. Bu nedenle lütfen mutlak surette kargo paketlerinizi kontrol ederek teslim alın. Tutanak tutulmamış hasarlı ürünler iade edilmemektedir.

 

4 - İadem ne zaman hesaplanma gerekir? 

Müşterinin ürününün iadesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün www.luvit.com.tr 'ye ulaşıp (yedi) 7 iş günü içerisinde ürün bedeli, paranın aktarıldığı yerde ödeme yöntemi ile kendisine iade edilir. 

Havale iadeleri (iki) 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri (üç) 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanızın kredi kartı iadelerini aynı gün yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınızda bankanıza iade edilebilir. Kredi kartına ürün iadesi -bedeli bankanız tarafından 1-6 gün arasında yapılmaktadır. Bu sürenin tasarrufu bulunmamaktadır.  

 

5 - Anlaşmalıysanız kargo firması dışında farklı bir kargo firması ile iade gönderimi yapabilir miyim? 

İadelerin yukarıda belirtmiş olduğunuz iade kodu ile Yurtiçi Kargo firması aracılığıyla gönderilmesi gerekmektedir.

Aksi takdirde farklı bir kargo firması ile “Karşı ödemeli” olarak yapılan gönderiler depomuz tarafından kabul edilmeyerek, gelen adrese geri gönderilmektedir.  Bu şekilde gönderim yapmak istiyor musunuz yükleme ücretini gönderimi yaparken ödemelisiniz.

 

YURTİÇİ KARGO İADE YAPILACAK MÜŞTERİ KODU : 1200621607 (KALİA KOZMETİK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ)

 

(Yurtiçi Kargo'da müşteri kodlamanız halinde adres bilgilerini ne gerekiyorsa iade göndermenizi yapabilirsiniz.)